Eilių valdymo sistema Leyline
Eilių valdymo sistema Leyline
Leyline yra inovatyvi, šiuolaikiška, funkcionali, ir lanksti eilių valdymo sistema. Sistemos grafinė sąsaja lengva ir paprasta — darbuotojų apmokymas atliekamas per kelias minutes.
Leyline leidžia klientui lengvai ir patogiai gauti informaciją apie jo eilę — tai ir tradicinis popierinio kvito spausdinimas spausdintuve, mobili aplikacija išmaniajame telefone, sms žinutės gavimas apie kvietimą į telefoną. Taipogi klienas gauna informaciją apie numatomą jo pakvietimo laiką bei apie tai, kiek žmonių yra prieš jį.
UNIVERSALUMAS
Nuo eilės valdymo vieno operatoriaus iki daugiapakopės užduočių valdymo sistemos tam tikroje organizacijoje.
MODULIAVIMAS
Sistema yra moduliuojama pagal kliento poreikius. Tai leidžia įmonei augant nekeisti sistemos, o tik nusipirkti papildomus modulius.
PATOGUMAS
Intuityvus-paprastas sistemos valdymas leidžia labai stipriai padidinti klientų aptarnavimo efektyvumą nuo pirmos sistemos naudojimo dienos.
IŠVAIZDA
Galimas pilnas sistemos vaizdo (dizaino) keitimas kaip iš vartotojų taip ir iš personalo pusės.
STATISTIKA
Klientų aptarnavimo kokybės įvertinimas ir optimizavimas panaudojus surinktą statistiką
INTEGRACIJA IR TECHNOLOGIJA
Visi skaičiavimai, statistikos surinkimas, analizė vyksta debesyse. Duomenys gali būti saugomi kliento serveriuose arba mūsų serveriuose.
Sistema yra lanksčiai integruojama su kliento verslo valdymo (apskaitos) sistemomis, specializuotomis programomis, interneto puslapiais.
SPAUSDINIMAS
Sistema leidžia ne tik išvengti klientų nepasitenkinimą stovint eilėje, bet ir pačiam klientui pasirinkti jam tinkamą laiką, nesvarbu ar tai bus už valandos, savaitės, mėnesio. Informacijos pateikimo patogumui, apie iškvietimą klientas gali būti informuojamas ne tik informaciniame displėjuje, bet ir gauti SMS žinutę (įvedus telefono numerį į sistemą).
Klientas gali gauti SMS žinutę apie iškvietimo artėjimą bei apie patį iškvietimą.
KLIENTO KORTELĖ
Klientas, turintis specialias korteles su NFC, magnetine juosta, barkodu gali tureti prioritetą eilėje, pavyzdžiui VIP klientas, neigalusis ir pan.
MOBILUMAS
Taipogi, yra sprendimas mobiliajam darbuotojui, kas leidžia prieiti prie kliento ir atspausdinti jam eilės bilietą, kas aktualu žmonėms su negalia arba esant labai dideliam apkrovimui.
BILIETAS
Sistema leidžia ne tik atspausdinti eilės numerio informaciją, bet ir papildomą informaciją, pavyzdžiui maršruto iki operatoriaus langelio. Taip pat gali būti pateikiami įvairus kryžiažodžiai, sudoku ir pan., kas yra naudinga esant ilgam laukimo laikui.
NAVIGACIJA BALSU
Žmogui su negalia gavus talonėlį taip pat gali būti pateikiama numerio ir langelio garsinė informacija.
INFORMACINIS EKRANAS
Kartu su informacija apie iškviečiamus bilietus informacinis displėjus leidžia nurodyti papildomą informaciją apie teikiamas paslaugas arba reklamą.
Rodoma ne tik informacija apie eilės numerį ir prie kurio langelio kviečiamas bet ir operatoriaus statusą – pavyzdžiui „dokumentų įvedimas“,“pertrauka“.
INFORMACINIS EKRANAS
Sistema Leyline turi digital signage galimybes — galimas papildomos informacijos atvaizdavimas infoterminale, reklamos demonstravimas, orų prognozės informacija ir pan.
Taipogi galimi kiti sprendimai pagal užsakovo pageidavimus, pavyzdžiui talonėlio numerio atvaizdavimas virš reklamos.
MOBILI APPLIKACIJA
Mobilios aplikacijos funkcionalumas leidžia matyti įstaigos užimtumą realiu laiku bei įsirašyti į eilę patogiu klientui laiku, kas leidžia ateiti iškvietimo metu.
Sistema kontroliuoja laiko tarpus, ir klientui atsisakius ateiti nurodytu laiku koreguoja kitų klientų esančių gyvoje eilėje bei iš anksto juos informuoja SMS žinute ar elektroniniu laišku. Šis funkcionalumas mažina laukimo eilėje laiką ir dirba įvertinus gyvą eilę organizacijoje.
OPERATORIAUS PANELE
Operatoriaus panele leidžia iškviesti bilietus, valdyti lango statusus, perskirstyti darbus kolegoms, esamų bilietu statusą pakeisti į laukimą, kai yra reikalingas laikas operatoriaus pasiruošimui.
PERSONALAS
PERSONALO DARBO KONTROLĖ
Sistemą realiu laiku leidžia matyti darbuotoju užimtumą bei darbų atlikimo laiką, įvertina darbuotojui priskirtas užduotis ir kliento aptarnavimo laiką.
STATISTIKA IR ATASKAITOS
Statistikos surinkimas ir jos atvaizdavimas realiame laike, ataskaitų pagal rezultatus suformavimas, leidžia pagreitinti klientų aptarnavimo kokybę ir greitį. Eilių valdymo sistema gali būti lengvai integruojama su CRM sistemomis.
WEB-TEISĖS
Prisijungimo teisės prie duomenų analizės ir statistikos iš bet kurio pasaulio krašto.
DUOMENŲ EKSPORAS
Duomenys lengvai eksportuojami Excell formatu.